ragnarpsroycerapid

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 27 april 2011 22:30

Natti alla läsare! <3 :D

Av Julia - 27 april 2011 20:19

Ja, jag tänkte börja med hiss och diss. Hiss är något som är bra och diss något som är dååligt.


Hissen går till LamiChells lättviktshjälm. Den är både snygg och säker, och inte så dyr ;)

 


Jag vill dissa dåligt väder! Det är såååå tråkigt! UUUUSCH!




    Hehe, snygg bild vaaa?

Av Julia - 27 april 2011 14:45

Hejhej^^ Idag har jag typ bara varit i skolan, det var en chiiill daaag! Ha det bra!!!!!! Alla som läser min blogg, kan inte ni kommentera liiite mer? =)




Tjaaaråå!


 

Av Julia - 26 april 2011 21:28

Sofia: Om man samlar galoppen och rider så man blir blå så går det ^^ Jag tränade mest enkla byten på honom eftersom jag var rädd att han skulle börja byta på dressyrbanan :) Kanske är lättare att du börjar med de och sen gör rena just för att hitta samlingen på honom :)

Svar: Ragnar tycker att det är jätte kul och han gör det jätte bra! Men han måste vara väldigt samlad för att kunna det^^


Idag har jag ridit hopplektion för Mirre. Det gick jätte bra och Ragnar var pigg som in i ........ När jag skulle trava av honom så började han typ studsa och fatta galopp och så, men han var inte dum^^   Finaste<3


Föresten, här är en film från tävlingen :D



Ha det bra! ^^


Av Julia - 20 april 2011 21:32

Jag skrittade ut barbacka (fuskbarbacka). Gick inget spec. tyyp. Mamma gick med.


Hejdå!

Av Julia - 20 april 2011 12:55

Hej igen! Nu var det ganska längesen! :-)


Idag ska jag vara med Maggda. Imorgon ska jag vara med Maggda, Anton och Emil. Sen på fredag ska jag tyyp vara i stallet hela daan för på lördag är det tävling i Rimbo :D:D Jag är sjuuukt taggad!!!


Bjuder på en bild på älsklingen:

 


Förresten, nu ska ni få höra världens bästa låt <3



Hejdååå!

Av Julia - 16 april 2011 09:03

Igår så tränade jag för Mirre. Jag fick trava fram med långa tyglar och stå upp 2ggr och sitta ner 1gång, för att träna balansen. Sen fick jag rida lätt i galopp, det är också bra för balansen.


När jag hade galopperat ett tag i vänster eller höger varv, så fick jag vända snett igenom och försöka att byta galopp. Ragnar var jätte duktig!


När jag hade galopperat så fick jag trava över lite bommar på medellinjen, man vänder lixom upp från C och fortsätter upp mot A. Efter ett tag så bygde Mirre upp det till små hinder och Ragnar skötte sig jätte bra! När jag hade hoppat de ''små'' hindrerna, höjde hon upp det lite, och sen så höjde hon upp det till 1m och Ragnar klarar det hur bra som helst!! Sen hoppade jag ett litet hinder snett, som lite ''omhoppning''.


Bästaste!!!!♥


 

Av Julia - 15 april 2011 15:21

Jag vill jätte gärna ha de här stövlarna, Mountain Horse Supreme High Rider.


  Visst är de snygga?;)    

Presentation


Hej! Jag heter Julia Stegfeldt och jag älskar hästar, och därför har jag en egen. Han heter Ragnarps Royce Rapid och är en jäätte sööt ponni :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn Advance elle MH supreme high rider?
 MH Supreme High Rider
 Tretorn Advance Blåa
 Tretorn Advance Svarta
 Tretorn Advance Bruna
 Tretorn advance annan färg
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards